KATEGORİLERİM

25 Temmuz 2016 Pazartesi

Bu günler de ben..




Bu yaşıma kadar kimseyle kapışa kapışa, vuruşa vuruşa kavga ettiğimi, kimseye avazım çıktığı kadar bağırdığımı, kimsenin yüzüne hakaret yağdırdığımı hatırlamıyorum. 
Haklı da olsam yapamadım. Bazı insanlar yapamaz. 
Büyük bir haksızlıkla karşı karşıya kaldığımda da kabuğuma çekildim. 
‘Yeter ulan’ demeyi geç ‘bana bak!’ bile demedim sanırım. 
Çok kızdığımda, hani o çok sinirlendiğimiz anlarda da gidip bir odaya kapanmayı tercih ediyorum. Dudaklarımı ısırıp yine de sakin kalmaya çalışıyorum. 
Ola ki tartıştım, iki dakika sonra ağlarım muhtemelen, ağlaya ağlaya tartışırım.
 Canım sıkkın olduğunda çalışmaya sararım ben. Bazen mutfağa girip saatlerce yemek yaparım. Gözyaşlarını kurusoğanın üstüne atmak daha kolay oluyor o zaman...
Bazen bilgisayarın başına geçer saatlerce yazarım, Bazen temizliğe veririm kendimi,
 bazen örgü örerim, Ruhum sakineleşene kadar birşeylerle uğraşmam gerekir.
Çocukken kendimden küçüklerden bile dayak yerdim, 
şimdi havaya kalkmış bir el görsem, yükselen sesi duysam kalbim yerinden çıkıyor sanki. 
Korkak olduğumdan mı, suçlu olduğumdan mı, pısırık olduğumdan mı? 
Hayır. Böyleyim. Elimden bir şey gelmiyor, böyleyim. Böyle olan çok insan var. 
Bağırmıyorlar diye, küfretmiyorlar diye, kavga edemiyorlar diye öfkelenmediklerini, keyiflerini düşündüklerini, vurdumduymaz olduklarını düşünmeyin lütfen.
Bugünlerde yine yorgunum, kırgınım, üzgünüm, 
Ülkemin bir an önce huzura kavuşacağı günleri  bekliyorum..

9 yorum:

  1. Kimi insan senin gibidir hatta çok insan senin gibidir, takma hiç, içine atar, haklı olsa bile kavga etmeyi sevmez, tartışmayı sevmez, tatsızlık olsun istemez ama var ya bence kendini ezdirme, içine atmak da iyi bir şey değil, attığın şeyler sonra başka şekilde ortaya çıkıyor:( savun kendini, dök içini...

    İnşallah yeniden huzur gelir bu ülkeye, huzur gelmesi için bazı şartlar var, bakıyorum da huzurlu ülkelere, huzursuz ülkelere. O şartlar kendiliğinden anlaşılıyor. Laiklik. Demokrasi demiyorum, çağdaşlık demiyorum, bilim teknoloji sanatta ileri gitmişler demiorum çünkü hepsi için ilk önce laiklik şart. Laiklik olmayınca zaten başta demokrasi diğerleri de olmuyor, dinle huzur gelmiyor tam tersine huzursuzluk geliyor eğer laiklik yoksa. Örnekleri dünya haritasına bakınca anlaşılıyor...bugüne kadar dayandıysak laiklik ve Atatürkçü zihniyet sayesinde dayanmışız...:(
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  2. Slmlar teşekkürler yorumunuz için, daha bir hassaslaştım bu günlerde, daha bir içime kapandım kesinlikle haklısınız içe atmamak gerekiyor ama sert tepkiler vermekten de çekiniyorum..
    Gereken şartlar sağlanarak inşallah yeniden huzur yeniden barış gelsin ülkeme..
    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  3. Her şey güzel olacak inşAllah , sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  4. Günaydın arkadaşım inşallah iyisindir sesin çıkmıyor uğrayım dedim sevgilerimle kucaklıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hosgeldin kuğum, iyi diyelim iyi olalim :)tesekkurler ziyaretin icin

      Sil
  5. Nerelerdesin canım yaa?? Sen nasılsın? Ailen nasıl? Oscar nasıl o da ailenin en küçük üyesi...sevgilerimi bıraktım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Müjde abla, iyiyim herkes iyi çok şükür, biraz ihmal ettim bloğumu farkındayım :( Oscar evin yaramaz çocuğu eğer yapabilirsem video ekliycem birazdan, Sevgilerimle..

      Sil
    2. Gördüm az önce çok sevindim bloğuna dönmene de, videoya da bayıldım:) Teşekkür ediyorum beni kırmadığın için, sevgilerimle.

      Sil

Bunlarda ilginizi çekebilir..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...