KATEGORİLERİM

31 Temmuz 2015 Cuma

Kütüksel sunumlar :)

Slmlar ben geldim..
Yiyenlerin çok beğendiği beni gururlandıran bir tarif kayısılı turtam ile karşınızdayım.
Hem çok hafif, hem sütlü serin bir tat, hem çikolatalı hemde meyveli daha ne olsun di mi ama..
Sunum tabağım  kütük bugünlerde elimden düşmüyor..
Kütükte kahve ,kütükte latte ve son olarak kütükte turta :)
Öyle özel birşey değil bildiğiniz kütük ,sahilde yürüyüş yaparken fırının önünde gördüm kendisini, Hemen almalıyım deyip kaptım, abla ne işine yarar, bildiğin kütük dese de hiçççç dinlemedim fırıncıyı..
Güzel tasarımlarım olucak onunla ilgili, 
biraz sunumda kullanıyım hevesimi alıyım sonra bakalım ne hale dönüşecek, 
kütüğü bile bu hale getirmişsin ya pesss sana diyeceğiniz projeler var kafamda:) 

Ayrıca
Bugün 31 Temmuz yani Venüs Günüymüş… 
Saat 16:58 itibariyle 8 derece Kova burcunda dolunay gerçekleşecekmiş. 
Genel kanı, Mavi Ay ya da Süper Ay diyebileceğimiz bu dolunayın çok şanslı ve olumlu etkileri olduğu doğrultusundaymış.
Dolunayın Kova bucunda gerçekleşiyor olması yaşamımda özellikle duygusal ve ruhsal alanlarda önemli açılımlara neden olabilirmiş.
Hadi bakalım görücez :) 

Şimdilik sevgiyle mutlu kalın :)

3 yorum:

  1. Slmlar Allahım kütük burayada gelmiş :) Aslında şık ve farklı bir sunum, diğer projeni merakla bekliyorum,Sevgilerle..

    YanıtlaSil
  2. Gözlere ziyafet kısmından nasibime düşeni aldım, tadını da pek merak ettim ama şimdi:)

    YanıtlaSil
  3. Teşekkürler Pınarcım ve Nalan Hanım, keşke ikram etme şansım da olsa :)

    YanıtlaSil

Bunlarda ilginizi çekebilir..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...