KATEGORİLERİM

8 Ekim 2013 Salı

En güzel doğumgünü :)

 luxurious princess birthday cakes 
 Hayatımdaki en önemli iki insan, annem ve babam ve bugün onların doğumgünü,

Anne sevgisi herhalde dünyadaki en özel ve güzel sevgidir ve tarifi mümkün değildir.Anne kız ilişkimiz her zaman varken yanına arkadaş olabilmeyi ekledik.
 Annesinin kızı derler ya evet ben tam öyleyim. 
Burada paylaştıklarımdan da anlaşıldığı üzere birçok özelliğimi annemden almışım :)
Babamın yeri ise çok ayrıdır, babalar daha başkadır kız çocukları için,
Evet, Onlar öncelikle anne ve baba ve arkadaş oldular bana, 
Kurallarımız olmalıydı, oldu. Onaylamayacakları bir şey yapmak isterken korkmalıydım ve bu beni frenlemeliydi, frenledi. 
Bana kızarlarsa ilk başta kendimi savunmalıydım ama yanlışımı anladığımda onlardan özür dilemeliydim, diledim. 
Onların kucağında olmayı hep hissedebilmeliydim, hissettim.
 Onlar dua ederken içim huzur dolmalıydı, doldu. Çözümünü bulamadığım bir derdiğimi anlattığımda illa ki bir anne- baba çözümü olduğunu bana hissettirmelilerdi, hissettirdiler. 
Ve daha onlarcası…
Şimdi buradan nereye bağlayacak bu kız bu yazıyı diyorsunuz değil mi… Biraz sabredin lütfen… 
İtiraf etmeliyim ki, yıllarca bir damla mutlu olabilmem için gözümün içine bakan o harika insanlardan bahsetmek benim için çok zor… Hele ki benim gibi sevgisini öyle kolay kolay ifade edemeyen bir kişi için…
İyi ki varsınız ve yanımdasınız, Beraber geçireceğimiz sağlıklı ve uzun ömürler diliyorum, İkinizi de çoook seviyoruz :)


Sevgiyle mutlu kalın :)

11 yorum:

  1. ne güzel yazmışsın..

    Rabbim annene babana sağlık sıhhat versin inşallah :)

    YanıtlaSil
  2. Hobicim annenin, babanın doğum günü kutlu olsun canım, nice nice yıllara bu arada yanlış anlamadım değil mi? İkisinin doğum günü aynı gün mü? Ne kadar ilginç. Ne kadar güzel bir şey benim ilk yeğenim de rahmetli annemin doğum gününde dünyaya gelmişti ikisinin doğum günü aynıydı...:)
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Araların 3 gün varmış Müjde abla ama biz aynı gün kutluyoruz :))

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Aminnn Mavi, Allah sağlıklı uzun ömürler versin ailelerimize

      Sil
  4. allah ayırmasın uzun sağlıklı ömürler versin inşallah :)

    YanıtlaSil
  5. selamlar anne ve baba insanın hayatında o kadar önemlilerki iyiki aynı gün doğmuşlar ve iyiki kader onları biraraya getirmiş doğum günlerini kutlar daha nice sağlıklı uzun ömürler allah ikisini birbirinden ayırmasın işallah öpüyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnş. bizi birbirimizden, sizi de bizden ayırmasın,
      Selamlar teyzemlere :)

      Sil
  6. bende her ikisinin doğum günlerini kutluyor hayırlı ömürler diliyorum evlatlarıyla beraber, sevgilerimle..

    YanıtlaSil

Bunlarda ilginizi çekebilir..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...